Spreek je doelgroep aan met de juiste uitstraling!
Werkwijze logo
Duurzaam Design bespreekt eerst uitgebreid met de opdrachtgever hoe de doelgroep er uit ziet, hoe jouw bedrijf zich onderscheidt van concurrenten en wat de kernwaarden van jouw bedrijf zijn. Ook inventariseren we uiteraard welke stijlen en kleuren jou aanspreken, bijvoorbeeld strak en modern, traditioneel of juist speels en creatief. Vervolgens werkt Duurzaam Design 2 of 3 ontwerpen uit die we bespreken. Één van die ontwerpen wordt definitief uitgewerkt totdat zowel Duurzaam Design als de klant helemaal tevreden is. Uiteraard wordt het logo in alle gangbare bestandsformaten aangeleverd zodat het voor alle doeleinden gebruikt kan worden.
Werkwijze huisstijl
Een huisstijl bestaat traditioneel uit een visitekaartje, briefpapier en enveloppen. Tegenwoordig worden veel zaken echter digitaal verstuurd. Duurzaam Design ontwikkelt daarom desgewenst digitaal briefpapier, dat wil zeggen een template in word waarin de achtergrond, header, footer, marges, lettertype, kopjes etc. vooraf worden ingesteld. Ook het uitwerken van icoontjes en een e-mailhandtekening behoort tot de mogelijkheden. E.e.a. wordt uitgewerkt in een beknopt huisstijl handboek zodat je altijd weet hoe je het logo moet gebruiken, en waarin je o.a. de kleurcodes en typografie kunt terugzoeken.
Meer weten?
Bekijk ook mijn portfolio logo’s & huisstijlen of neem contact op.